22 de febrer de 2015

Video final de campanya de CCOO a les Terres de l'Ebre

Ja s'està acabant la campanya, és el moment de decidir, per això els companys i companyes de les Terres de l'Ebre hem fet un petit vídeo on volem posar el nostre petit gra d'arena mediàtic per a explicar que són i sobretot que volem.

Per això us demanem el vostre vot per a CCOO, perquè estem decidits a recuperar el que és nostre

9 de febrer de 2015

Eleccions sindicals Tarragona

Perquè a CCOO estem decidits

El teu vot decideix

6 de febrer de 2015

Eleccions sindicals 2015 a les Terres de l'Ebre

Perquè estem decidits a...

per això us demanem que confiesseu amb natros

3 de febrer de 2015

CCOO som un sindicat que aconseguim millores i lluitem per aquestes

Som un sindicat que negociem i aconseguim millores per a tots els docents.

video

Però quan no estem al carrer...

video

2 de febrer de 2015

Eleccions sindicals 2015

Aquest proper 26 de Febrer es realitzen votacions per escollir els representants sindicals a les juntes de personal del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya,
CCOO es presenta amb molta força al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre, amb molta força pel nombre de candidats que ens han donat la confiança per estar a les llistes i amb molta il·lusió de poder trencar les majories actuals.

Hem estat al vostre costat quan ens heu cridat, hem defensat els interessos del col-lectiu quan ens han pres drets, hem negociat i aconseguit recuperar alguna part quan ens han convocat i ens han deixat negociar; som un sindicat que estem decidits a continuar defensant, lluitant i negociant pel bé comú, per tots els docents.

Per això us demanem que la gent vote CCOO és el mateix que aconseguir més força i més recursos humans per continuar batallant i lluitant. Ja sabeu que CCOO portem 60 dies a les portes del Departament d'Ensenyament a Via Augusta. Hem aconseguit el reconeixement de les jornades senceres a les persones substitutes, la segona paga extra per al 2015, el retorn dels 44 dies de la paga del 2012, però volem seguir negociant tot i no renunciem ni renunciarem a res:
  • Perquè volem un calendari per a cobrar les pagues del 2013 i la de 2014
  • Perquè volem oferta d’ocupació pública durant 2015
  • Perquè volem les substitucions des del 1r dia
  • Perquè volem l’assoliment del 1r estadi als 6 anys
  • Perquè volem cobrar el 100% en cas de baixa
  • Perquè volem la reducció de la jornada lectiva
  • Perquè volem recuperar el Fons d’Acció Social
  • Perquè volem recuperar tot allò que ens han tret i quan diem tot és tot perquè volem derogar la LOMCE i els decrets de la LEC que hi aposten

En aquesta web us anirem informant i proporcionant totes les novetats.