8 de gener de 2014

Set centres de les Terres de l'Ebre han secundat el 1r dia sense normalitat a la tornada de les vacances de Nadal.

1r dia sense normalitat a les Terres de l'Ebre

Pares i mares de 7 centres de les Terres de l'Ebre han realitzat una protesta davant dels centres a les nou del mati del primer dia de classe després de les vacances de nadal. L'acte ha consistit en no entrar els alumnes als centres i llegir un manifest per protesta per les retallades que hi han a l'ensenyament i en centra de la LOMCE.
Aquest és el segon acte que es realitza d'aquest tipus a les Terres de l'Ebre; en un principi can començar les escoles de Deltebre i s'està estenent a altres poblacions, en aquest cas a banda de les escoles de Deltebre, s'han sumat les escoles de sant Jaume d'Enveja, Camarles i Freginals.
També com a novetat d'aquesta acció ha estat que s'ha sumat l'institut de Deltebre a la protesta però fent l'acte a l'hora del pati.
Aquesta acció està prevista de repetir-se més endavant amb més pobles i escoles, que per temps, no s'han pogut sumar a aquesta iniciativa.

L'acte ha estat organitzat pel Marc Unitari de la Comunitat Educativa de les Terres de l'Ebre (MUCE Ebre), composat per pares, mares, ampes, mestres, professors i els principals sindicats d'ensenyament davant la pèrdua de qualitat i les retallades que hi han a l'educació així com de la prevista implantació de la LOMCE.

+ fotos
1r dia sense normalitat - Nadal