8 de setembre de 2014

5a Jornada de Formació Professional de CCOO a Tarragona

El proper dijous 18 de setembre del 2014, CCOO organitza les 5a Jornades de Cicles Formatius. Aquest any amb el títol "Les Claus de la FP"; aquest any especialment important davant les nou avantprojecte de llei de Formació Professional que té revist de realitzar la Generalitat de Catalunya.

El programa estarà compost per xerrades, taules rodones participatives i la valoració per part de CCOO de l'avantprojecte.

La jornada es realitzarà al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili, l'hora d'inici les 16h.

Els actes programats són els següents:

• 16h Acreditacions
  • 16'15: Presentació de la jornada a càrrec de Jaume  Prost, Secretari General de CCOO a les Comarques de Tarragona
  • 16'30: Ponència. "L'avantprojecte de llei de la FP a Catalunya", a càrrec de Xavier Casares, president del Consell Català de la FP.
  • "Valoració del CCOO sobre l'avantprojecte",a càrrec de Carles Martínez, responsable de Qualificacions i FP integrada del sindicat.
  • 18'00h. Pausa
  • 18'15. Taules de participació
      • Gobernança única i participativa.
      • Model i xarxa de centre
      • Acreditació i reconeixements de l'experiència laboral.
      • Pràctiques i aprenentatge.
      • Informació i orientació.
  • 20'15. Cloenda de la jornada a càrrec de Montse Ros, Secretària General de la Federació d'educació de CCOO de Catalunya.

La jornada l'organitza la Federació d'Educació de CCOO i té el suport de l aUniversitat Rovira i Virgili.

INSCRIPCIÓ I PARTICIPACIÓ:
Per a un òptim funcionament de la Jornada i per tal de que ens puguis fer arribar les teves propostes i dubtes la inscripció és obligatòria. A més, tens l'opció de participar activament en la construcció del futur de la Formació Professional realitzant la inscripció a una de les cinc taules de participació per a tractar, debatre i fer propostes de futur dels eixos fonamentals de la llei i del futur sistema integrat d'FP.